November

Nu är vi nästan halvvägs in i november.. snart en månad sen jag skrev sist. Har väl egentligen inte så jätte mycket att skriva om...
Livet fortsättet som vanligt, med jobb, familj och vänner...

Om lite över en månad fyller jag 30. Ska ha fest i början på december för att kunna fira ordentligt utan den vanliga julstressen som alla annars brukar ha just då. Börjar kanske känna av 30års krisen lite grann.. har nån slags "identitetskris" på gång. Men förhoppningsvis går den över snart.

Som tur är så är det inte långt kvar till nästa år heller. Jag har större förväntningar av nästa år och mer krav om man nu kan uttrycka det så. Jag kommer att ha ett antal nyårslöften det här året för det brukar jag inte ha och det här året har väl mer eller mindre varit skit. Men redan nu så ska jag börja jobba med mig själv. Få upp självförtråendet och självkänslan då det kommer att ta tid...

Hur är det med er, brukar ni avge nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0