Nattjobb

 
Snart ska jag iväg till iva för att jobba sista natten av tre... känner mig ganska seg för tillfället men det blir nog bättre sen när jag väl kommer till jobbet. 
Känns så otroligt skönt att äntligen ha hittat en avdelning där jag trivs superbra. Behöver inte ha ångest varje gång man ska iväg och jobba :)
 
Imorgon ska jag iväg och träna när jag vaknat. Har en tid med en PT och jag ska få ett träningsschema av henne. 
Känns bra med träningen också, kanske jag lyckas gå ner i vikt den här gången och komma i form. Man kan ju alltid hoppas :) Har gjort lite ändringar med kosten också, inga stora men ändå att jag tänker mer på vad jag stoppar i mig nu än tidigare. Jag hoppas bara att jag lyckas hålla det här med kosten och träningen i mer än en månad :)
 
Nepp, dags att göra sig i ordning och dra iväg till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0