Lång paus

 
Har inte skrivit på ett tag nu, men har haft det fullt upp så jag har verkligen inte orkat.
Började jobba för 3 veckor sen och började på ett nytt ställe, IVA (teho-osasto). Det är så himla mycket att lära sig så jag är helt slut i huvudet när jag väl kommer hem. Det känns som att jag inte kan nåt överhuvudtaget. Men det kommer väl med tiden. Det är ju helt annorlunda mot vad jag jobbat med innan så...
Men det är väldigt lärorikt och intressant.
 
Olivia har börjat på dagis också, hon går bara 15 timmar i veckan då markus är arbetslös för tillfället. Det verkar gå bra där så det känns skönt :)
 
Idag var jag och Olivia hos syrran och spenderade eftermiddagen/kvällen där. Så kul nu när Olivia är lite större så hon kan busa runt med Isra :)
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vill göra nåt iaf. Blir nog en sväng till syrran igen på eftermiddagen om vi är välkomna :) Skulle vilja åka en sväng till marieberg också men måste tvätta imorn kl 11 så det går inte riktigt..
Måste verkligen tvätta, har inte tvättat på några veckor (!) så vi har en HÖG med tvätt. Konstigt nog har vi haft kläder ändå... vet inte riktigt hur det går ihop då jag varje dag funderar på vad jag ska ta på mig för kläder då jag inte äger några, men ändå har jag varit påklädd varje dag.. konstigt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0