Sol, underbara sol!


De här varma och soliga dagarna som varit har spenderats utomhus.
Igår och idag låg jag på baksidan och solade i ett par timmar, idag lyckades jag dock bränna mig lite grann... syns mest på näsan :)
Men nu är jag ingen blekfis längre iaf! :D
Så nu kan sommaren komma och jag kan visa mig ute i shorts och kjolar utan att blända folk, haha.

Idag blir Olivia hela 9 månader! kan inte fatta att hon redan är så stor :)
Häromdagen så började hon träna på att ställa sig upp, inte på benen dock men på knäna.. så nu blir det fullt sjå här hemma för när som helst så kommer hon att börja ställa sig upp ordentligt.
Hon har blivit så stadig också på senaste tiden, börjar kunna hålla sig stående när man håller i händerna bara och sen så tar hon små små steg när man håller i henne :)
Hon har ju inte riktigt orkat det förut för hon har ju lite tyngd på kroppen ;)

Tidigare idag, på förmiddagen, var jag och Olivia i varbergaparken och tittade på hennes kusin som skulle uppträda.
De hade förskolansdag idag och det var 8 förskolor som gick dit och uppträdde. Eya var så himla duktig! Hon var den som syntes och märktes av alla barnen i hennes grupp, hon gjorde sitt eget, hon höll sin egen show. Och jag kan nog garantera ( nästan iaf ) att det var henne alla tittade på ;) Min lilla älsklingstös.
Olivia trivdes också, hon satt i vagnen och diggade till musiken och när alla började klappa så klappade och skrattade hon med. Min skrutt <3 hon älskar verkligen musik, människor och framförallt barn.

Imorgon så har jag fullt upp. Vi ska en sväng till marieberg, måste handla lite sommarkläder till båda älsklingarna och sen på eftermiddagen ska jag hem till syrran och ta ut barnen en sväng när hon ska iväg å jobba.
Sen ska jag baka lite bullar när jag kommer hem. Måste ju ha nåt att bjuda på om det är någon som kommer på besök :D
Sen så måste jag försöka hinna plugga matte också någon gång, har ju prov på måndag...
Det är något som jag inte riktigt prioriterat nu när det varit så fint väder, men jag MÅSTE sitta med det hela helgen, så är det bara.

Nu ska jag sluta babbla och gå å lägga mig istället.

Puss å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja men jag ändrade bilden lite så då blev det en aning rödare än vad det egentligen var :P men idag är det mycket bättre!

2012-05-25 @ 13:58:58
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0