Ingen ork


Jag har inte haft ork att uppdatera på ett bra tag nu...
Olivia har varit ganska sjuk nu i över en vecka och det har väl tagit alla mina krafter.
Först hade hon hög feber i 5 dagar och vi åkte in till jourvårdcentralen med henne i lördags. Där konstaterade de högersidig öroninflammation och hon fick antibiotika i 5 dagar.
På måndagen började hon få jätte ansträngd andning och hemsk hosta så vi åkte in till akuten med henne.
Hon fick inhalera ventoline (luftrörsutvidgande medicin) 2 gånger och läkaren misstänkte att hon fått RS-virus.
Men nu är hon mycket bättre och piggare, lite snorig och hostig bara men annars pigg och glad :)

Idag ska jag åka till frisören. Ska bli så skönt att få bort den här fula utväxten och få håret klippt.
Det blir en stor förändring kan jag säga :D
Bild kommer väl sen någon gång... ;)
Jag ska även plocka och färga ögonbrynen där, så man slipper hålla på å måla ögonbrynen hela tiden :)

Hoppas att ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nämen lilla tjejen då :( Usch! Skönt att hon börjar må bättre :)



när får man se den nystylade Tanja då? :D

2012-05-04 @ 18:07:46
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0