50 års fest


I söndags var vi iväg och firade älsklingens farbror som fyllde 50 år.
Var på hampetorps camping där de hade hyrt en stuga, sov även över där.
Jätte trevlig kväll, i det stora hela, och Olivia skötte sig jätte bra och sov så gott som hela natten :)
Vaknade inte av all musik och prat (förutom 1 gång) :)
Igår var jag för seg för att orka uppdatera, sov så dåligt där för att sängen var alldeles för mjuk...
Men skönt att vakna utan baksmälla då jag var nykter den kvällen ;)

Igår hade vi ganska mycket sällskap här hemma på kvällen, älsklingens 3 syskon var här och Olivias kusin plus några respektive :) även Angelina kom förbi en sväng så det var fullt hus. Tycker om när det är lite "livat" ibland :)

Nu ska jag göra mig i ordning, ska åka till komvux å plugga lite matte. Ska gå på handledningen då jag missade matten igår. Tror vi har prov om 2 veckor! :S

Bilder från söndagskvällen kommer senare eller imorgon, hade faktiskt min kamera med mig den här gången! :)
Fast här kommer en bild på mig å älsklingen..


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack :D Vet inte kanske på morgonen, beror på hur varmt det är! :)

2012-05-10 @ 00:09:38
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0