Våren


Nu känns det som att våren äntligen kommit!
Igår och idag har vi helt underbart vårväder och jag känner mig mycket bättre i humöret också.
Lite sol och värme kan göra så otroligt mycket, jag har känt mig mycket gladare både igår och idag.

Olivia ligger och sover i vagnen och jag tänkte ta och städa lite här hemma.
Det har ju varit bortprioriterat nu i över en vecka, då jag mått som sämst. Men nu vågar jag hoppas på att jag mår bättre och jag har mer energi till att ta tag i saker här hemma.

Just ja, jag har ju slutat amma nu. Bvc sköterska och läkaren tyckte att jag skulle bara sluta helt tvärt. Och det har varit SKITjobbigt rent ut sagt!
Jag känner mig så elak mot Olivia när jag nekar henne den närheten, men det glömmer hon och hon får ju mycket närhet av mig och Markus annars så jag får väl bara försöka tänka så..
Sist jag ammade var natten mellan lördag och söndag... söndagen och måndagen var speciellt svåra men nu känns det som att hon nästan har glömt bort att hon ammats... ibland kan hon väl "söka" lite men med lite distraktion så glömmer hon bort det snabbt.
Men hon äter mat och gröt riktigt bra och nu har hon börjat ta välling också så vi behöver absolut inte oroa oss för att hon inte får i sig tillräckligt med näring iaf :)
Nätterna är fortfarande jobbiga, men förhoppningsvis så blir det bättre snart...

Ne, nu ska jag ta tag i den rena klädhögen och disken. Dammsugaren väntar på mig den med...


Kommentarer
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Vad gulligt av dig! Söker nämligen snälla stjälar som kanske vill skänka om jag får en bebis i framtiden :D

2012-03-22 @ 19:57:22
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Vi håller på att försöka :D

Tänkte passa på att tipsa om min tävling om väggtext :) Var gärna med. kram

2012-03-23 @ 16:08:10
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0