Nya rutiner...


Jag har bestämt mig för att ändra på Olivias rutiner lite grann. Hon sover ju så dåligt på nätterna, och anledningen till det är förmodligen att hon sover alldeles för bra och länge på dagarna.
Så efter lite diskussion med syrran så bestämde jag mig för att ändra hennes sovvanor lite grann. Får väl ge det en vecka eller så och se om det blir bättre.
Fast sen vet jag inte hur det kommer att gå nu i helgen allmänt, Olivia hade lite lätt feber ikväll, tror att det är fler tänder som är på gång.

Idag hade vi syrran och familjen här på besök, käkade pizza och snackade skit.
Trevligt.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar mm och sen går jag och lägger mig, är sjuuuukt trött!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja, alltså nyss så började jag gymnasiet och snart så tar man studenten, helt sjukt, haha :D



ska ha ordet "faith" på armen, men svårt att förklara var, du kan få se det sen :)

2012-03-02 @ 21:37:23
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas att det funkar med nya rutiner! Men kom ihåg att det kan ta tid innan hon kommer in i det..

2012-03-03 @ 09:02:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag har hittat massa papper från matte B kursen, och en bok med massa bra exempeltal som jag tror att du kommer ha stor nytta av! :) Om du vill ha dem så tar jag med dem nästa gång vi ses :) Ska vi försöka klämma in en fika nästa vecka? :) Har du hunnit läsa ut bok nr 2, så kan jag även ta med nr 3 ;) Kram

2012-03-03 @ 16:55:48
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0