Måndag..


Återigen en ny vecka.
Tycker inte om måndagar, eller tisdagar. Men bara för att de är i början av veckan och då är det så långt kvar till helgen :)
Onsdag är en helt okej dag.. haha.

Ikväll ska jag på matte, som jag gör varje måndag kväll. Och förhoppningsvis får jag reda på om jag klarade provet eller inte.. jag förbereder mig på å få göra omprov, lika bra. Matte är inget för mig, men måste man läsa det så måste man.. Hade ju tänkt att plugga lite i helgen då vi börjar med ett nytt kapitel idag, men det gick inte! fattade noll så jag får väl bara försöka hänga med ikväll utan att ha förberett mig.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, så tråkigt väder ute också.. vart tog det fina vårvädret vägen??
I veckan har jag iaf planer på att träffa lite kompisar och så, men vi har inte riktigt bestämt några dagar.. så jag får se om det ens blir av.

Men idag... ja.. tråk-måndag som sagt.
Får se om jag kanske tar en sväng till syrran sen.. om inte hon ska iväg någonstans :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan komma i eftermiddag om du vill.. Runt tre :) För Linda o barnen skulle komma o hälsa på snart..

2012-03-05 @ 10:34:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0