Jädrans piraya!


Inte alls kul nu när Olivia har fått sina tänder... Hon bits varje gång hon ska äta, och då speciellt på det ena bröstet bara så nu har jag så jäkla ont så jag vet inte vad jag ska göra...
Men snart är det dags att börja minska på amningen och till sommaren har jag planerat att jag ska ha slutat helt.
Fast innan dess så har hon hunnit få fler tänder så jag ser inte alls fram emot det..

I förrgår och igår har jag och Olivia umgåtts med Mandy. Det har varit jätte trevligt och skönt med sällskap då dagarna lätt blir så långtråkiga när man går hemma själv.
I tisdags var jag ute och promenerade nästan hela dagen, gick härifrån till vivalla centrum, sen till citygross, därifrån hem till Mandy på andra sidan av vivalla och sen tog Mandy zorro med sig och vi gick på en promenad och promenerade säkert i en timme. En kopp kaffe hos Mandy och sen gick vi hem till oss.

Igår var vi en sväng på stan, köpte ett par jeans till mig själv och 3 tröjor. Lunchade på La Baguette och sen åkte vi iväg och hälsade på Markus på jobbet.
På kvällen fick jag besök av syrran, fick prata av mig lite och det kändes så skönt.
Det har varit 2 jätte sköna dagar eftersom jag haft sällskap. Tycker att eftermiddagarna och kvällarna blir så långa, och jag hoppas verkligen att Markus kan hitta ett dagjobb istället, tycker inte om hans arbetstider.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Vet inte vad vi ska hitta på idag men träffa mamma har jag tänkt att göra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0