Hmm


Har inte riktigt haft tid att uppdatera, fast jag sagt att jag skulle göra det.
Men igår kom Angelina på kvällen och vi satt och snacka och sen var det dags att gå å sova.
Hon sov över och vi fortsatte att umgås under dagen.
På eftermiddagen tog jag, älsklingen och Olivia en promenad och när vi kom hem så hann vi inte sitta länge förrän Mandy kom å hälsa på.
På kvällen så cyklade jag iväg till Harry´s, träffade Angelina och hennes kompisar där. De har musicquiz på onsdagar och jag kände att jag behövde komma ut för att göra nåt annat så jag följde med :)
Jätte kul var det, fast vi inte vann :) kan tänka mig att göra om det någon gång.

Nu ska jag gå å lägga mig, är jätte trött, har ju inte direkt cyklat på evigheter så det tar på krafterna :D

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Då är vi två :D <3



Jasså vi har musiqquiz i Örebro? Jag och syrran älskar det! I trollhättan har typ alla krogar musiqquiz på onsdagar/torsdagar.. Kanske man borde gå på någon gång :D

2012-03-22 @ 09:17:28
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0