Gröna grodan


Olivia sover ute i vagnen, väntar på att hon ska vakna.
Och om en timme åker vi upp på stan för att möta Saara, sen ska vi gå till gröna grodan och äta lite lunch.
Det var länge sen sist och jag har verkligen saknat deras goda sallad!
Det är faktiskt lätt den godaste salladen jag någonsin ätit :)

Sen blir det väl att komma hem, lägga Olivia och börja med matlagningen.
Sen måste jag nog ta mig i kragen och börja träna på gamla högskoleprov och se på ett ungefär hur jag ligger.
Ska ju göra högskoleprovet 31/3! och det är snart!
Ska göra det tillsammans med syrran och det är jätte skönt att ha lite sällskap :)
Jag har inga jätte stora förhoppningar men vill ju gärna ligga runt medel iaf... man kan ju inte direkt plugga till det men man kan träna :)

Nu vaknade Olivia så jag sätter punkt här.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Ja, det lät skit roligt!

Kvinnan sa att man bara ska betala för resan dit och någon slags försäkring, och flygresor till England är ju billiga :)

Får se hur det blir, vill inte bli lurad och fastna hos någon konstig familj, HAHA. Men det skulle vara kul! Behöver egentligen inte tjäna något på det precis, bara jag får göra något kul ett tag :)

2012-03-08 @ 22:24:53
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0