Nya blogg.se

 
Ett tag sen jag skrev nu igen...
Och under tiden har blogg.se ändrat utseende mm. Har inte riktigt fattat allt än men det kommer väl.
Jag har inte haft någon lust att blogga, jag skriver ju samma saker hela tiden känns det som.
Men mycket händer iaf runt omkring. Olivia utvecklas mer och mer för varje dag som går.
Hon är verkligen ÖVERALLT nu. Står och går jäms med möbler och släpper då och då taget och testar balansen.
Fått 2 nya tänder och säger äittä (äiti=mamma på finska).
 
Vädret har inte varit det bästa, undrar när sommaren egentligen börjar...
Tråkigt när det bara regnar hela tiden, måste bara sitta hemma och glo på väggarna.
Nu måste jag gå och ta tag i lägenheten, ska få lite besök i eftermiddag och jag vill inte visa lägenheten i det här skicket ;)
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0