2 år


Idag har vi varit gifta i 2 år.
Tiden går väldigt snabbt, det känns som att det var förra sommaren som vi gifte oss...

Jag har inte haft ork eller lust att blogga nu på nästan 2 veckor.
Har mycket i huvudet och i tankarna och det tar väldigt mycket kraft från mig.
Många saker som jag måste ta tag i och ta ställning till.
Sen så har Olivia tagit väldigt mycket energi den sista tiden... hon är nämligen ÖVERALLT! :)
För ungefär en månad sen så började hon kräla, och blev bättre och snabbare med tiden.
Sen kom hon på att hon kan ställa sig upp mot saker och nu i helgen så kom hon på ett annat sätt att ta sig fram.
Här är en bild på det :)



Hon "går" inte så mycket men lite då och då.
Sen så har hon börjat träna på att krypa i helgen och idag så har hon kommit på att det är nog lite roligare att krypa än att kräla.. så jag har fullt upp på dagarna nu!

I helgen så åkte jag och Olivia till Skara för att hälsa på Olivias faster och kusin. Jag kände att jag behövde komma bort från Örebro i några dagar.
Vi hade jätte trevligt, Olivia och Jaleel kom överens hur bra som helst :D
Lekte och busade massor. Och Jaleel tog jätte bra hand om Olivia.
Här kommer en bild på dem när de håller på.



Idag har vi inte gjort så mycket, busat och bara varit. Olivia har varit gnällig i några dagar nu men hon håller på å får en tand i överkäken så det är inte så konstigt.
Fick för mig att baka lite grann idag, det är ju trots allt vår bröllopsdag :)



Det är bullar i vaniljkräm gjord i en vanlig ugnsplåt. Jätte gott var det!
Ska nog göra såna till Olivias 1års kalas... vilket är om mindre än 3 månader! kan inte fatta att tiden går så fort!

Nu ska jag gå å lägga mig, är otroligt trött. Olivia väcker mig säkert vid 6 bara för det... imorse vaknade hon halv åtta vilket var riktigt skönt.

Just ja, fick frukost på sängen idag! andra gången nu på kort tid ;)
Först när det var morsdag och sen idag... MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0