Fredag

 
Har verkligen inte haft lust att blogga nu på ett bra tag..
Har iofs inte haft så mycket tid eller ork över heller.
Har haft mycket att göra nu i 2 veckor. Dels så har jag hjälpt en svägerska att flytta in till sin lägenhet och hämta möbler som hon köpt. Sen har jag börjat jobba också. Jobbar timmar på ett demensboende nu under sommaren och sen i höst så går jag tillbaka till sjukhuset.
I veckan så har jag hjälpt en annan svägerska å flytta och jag har jobbat också.
Känner mig lite smått sliten..
 
Men igår hade vi en jätte skön dag hela familjen.
Vi åkte till parken zoo med syrran och hennes familj och vi hade verkligen tur med vädret. Det kom bara en kort regnskur och just då skulle vi ändå gå in i amazonas, vilket var inomhus så det störde oss inte ett dugg :)
Efter parken zoo så åkte vi iväg till Jessica på kvällsfika innan det var dags att åka hemåt.
Sen avslutade älsklingen och jag kvällen med en film.
 
Idag vet jag inte vad som händer. Jag ska tvätta iaf, tråkigt men det måste göras...
Sen så om det här fina vädret håller i sig så kanske vi tar en sväng till badet här runt hörnet :)
 
I helgen så jobbar jag förmodligen... måste ringa och dubbelkolla hur det skulle bli.

Kommentarer
Postat av: Nina

Låser man bloggen så kan man välja ut vilka som får läsa och så göra bloggen mer personlig. Jag tror att det passar mig bäst ändå..

2012-07-28 @ 15:48:58
URL: http://ninac.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det kan jag absolut göra
men inte just nu är dödens trött
åker till min cancer sjuka man på sjukhuset varje dag så är helt slut hehe.
allt bra med dig?
kram

2012-07-28 @ 22:49:46
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0