Tråkig, jag vet


Jag är sämst på att uppdatera, I know!
Men ibland så orkar man bara inte.. kanske har inte så mycket att berätta eller så orkar man bara inte skriva :)

Men nu så har jag iaf börjat på matte b, går en kvällskurs på komvux så det blir 3 timmar varje måndag kväll.
Sen så måste jag inte vara där under alla timmarna men det är väl lika bra eftersom jag behöver all hjälp jag kan få! :)
Var ju faktiskt 10 år sen som jag pluggade matte sist! tiden går riktigt fort, kan inte fatta att det redan gått så lång tid sen jag gick ut gymnasiet :)
Men lite kommer jag faktiskt ihåg och det började bättre än jag trodde. Men jag kan inte säga att jag fattar allt :)

Just nu har jag en förfärlig träningsvärk i mina vader! jag har inte tränat... utan jag spelade lite kinnect med syrran i förrgår :D hahah. Så då kan ni tänka er hur otränad jag är! konditionen är väl ändå okej men musklerna får slita kan jag säga.. Igår var Paola här och vi körde lite vi med... Svettigt värre!
Sen fortsatte jag själv på kvällen, testade ett dans-demo.. haha det var kul :D

Jaja, nu ska jag sluta babbla, kommer inte så mycket vettigt ur mig ändå.
Här är en bild på Olivia, hittade henne så i sängen en natt. Hon rör sig så otroligt mycket i sömnen fast hon inte kan kräla eller krypa eller nåt än :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Har du hunnit börja på boken än? :) Jag har letat efter matteboken förresten, men jag tror det är den jag lyckades få såld för jag hittar den inte :(



Hör av dig om du behöver hjälp med matten ;)

2012-01-19 @ 19:40:25
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0