Migrän


Fick ett migränanfall igår kväll... inte kul.. har aldrig haft ett sånt ordentligt migränanfall förut...
Mådde otroligt illa och kunde knappt se nåt.
Inte lätt när man har ett litet barn som ska ammas mm, men tur att Markus var här hemma så han kunde göra det jag inte kunde. Fast hade han inte varit hemma hade jag säkert klarat av det, men skönt var det ändå att slippa.
Gick och la mig samtidigt när jag gick in och nattade Olivia, vid halv nio...
Så därför kom det inte upp nåt inlägg igår kväll, men nu har jag lagt in lite bilder på datorn så jag gör ett inlägg senare idag. Nu måste jag ta hand om lillfisen :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

Jobbigt med migrän :(

Har oxå det då och då, riktigt jobbigt då man spyr och så inte roligt alls!



Super fin blogg!

2012-01-11 @ 21:07:02
URL: http://lkbs.blogg.se/
Postat av: maria

Du borde testa koffeintabletter det hjälper mot migrän :) har hjälpt mig många gånger

2012-01-12 @ 00:26:20
URL: http://coctaildress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0