Jobbiga snorande!


När ska jag bli av med den här jobbiga förkylningen??
Har varit förkyld snart i 2 veckor.. Olivia som smittat mig den knasen! :)
Hon är också förkyld, har varit det i över 3 veckor, men hon börjar bli bättre.
Man har verkligen ingen ork i kroppen, men ändå försöker jag vara som vanligt...

Nu är det en och en halv vecka kvar tills vi flyttar. Ska bli såååå skönt!
Bli av med den här röran hemma och sen att få den efterlängtade uteplatsen :)
Då blir det lättare att lägga Olivia ute i vagnen å sova på dagarna. Nu har jag alltid fått gått hem till mamma om jag vill att hon ska sova ute då de har en uteplats.

Imorn är det dags igen för matte. Den här gången ska jag stanna hela lektionen, förra veckan kunde jag ju inte eftersom vi skulle fira Angelina som fyllde år :)
Hoppas att jag blir lite klokare.. har kämpat med matten här hemma nu hela veckan och det är bara repetition från A kursen! känns inte som en bra början :)
Men syrran hade samma lärare när hon gick matte kursen och enligt henne så var han bra och han lyckades att få henne å fatta så lite hopp har jag om att även jag ska fatta matte :D

Nu ska jag gå å äta, även Olivia ska få äta lite mat :) dock inte samma som vi äter men risgröt med grönsaker.. haha, låter inte gott men hon tyckte om det riktigt mycket när hon fick det igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0