Januari


Har inte skrivit på några dar nu, har inte orkat helt enkelt.
Det tar en stund innan man riktigt "landat" efter en lång resa, speciellt när man haft en liten tös med sig :)
Men jag ska försöka skriva lite om resan lite senare idag och sen ska jag väl lägga in några bilder också hade jag tänkt mig. Har inte tagit så många, är ju som sagt inte så flitig med kameran...

Annars så har helgen bara flytit på, i fredags fyllde svägerskan Mandy år så de kom förbi på förmiddagen på en kopp kaffe och sen på kvällen bjöd vi henne och hennes Walter på lite tacos :)
På lördagen gick vi hem till Markus kompis som fyllde år och efter det hem till syrran.
Igår hittade vi ett köksbord på blocket som vi (jag) letat efter hur länge som helst, egentligen var det utan stolar men Markus såg en stol lite längre bak på bilden och frågade om inte de hade tänkt att sälja dem också. Och det kunde de göra så älsklingen åkte iväg med sin farsa för att köpa dem.
Under tiden fick jag ett samtal från en tjej som var intresserad av att köpa vårat köksbord och stolar, som jag bara någon timme innan lagt ut på blocket, och lite senare på eftermiddagen kom de och hämtade bordet och stolarna :)
Lite impuls så där men jag skulle inte kunna vara mer nöjd!
Så eftersom vi fick vårat gamla bord sålt så kostade inte det nya mer än 700kr!! riktigt kap :D
Och det är ett ordentligt ekbord med 6 skinnstolar (fejk) :)

Annars så under helgen har jag börjat packa, det är ju bara ca 3 veckor kvar tills vi flyttar.
Och ju mer jag packar, ju mer stressad blir jag över att jag inte börjat tidigare då vi faktiskt har mer saker än jag trodde! men jag passar på å sorterar och slänger och ger bort en massa saker som vi inte använder eller har behov av :)

Nu ska jag ta hand om Olivia, hon har varit vaken sen 6 och börjar smått visa tecken på att hon vill gå å lägga sig igen :)


Bordet som vi hade innan.


Det nya :D
Nu passar dock inte skänken in direkt men antingen försöker jag byta den med någon eller så får det vara så länge :) inte hela världen om det inte matchar :D
Och det här bordet och stolarna såg knappt använda ut, så de är som nya. Riktigt bra köp ännu en gång :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sånt bord och stolar har vi också, jättebra!

2012-01-11 @ 17:34:13
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det gamla va himla snyggt men dent nya ser ut till att ha bekvämare stolar ;)

2012-01-12 @ 01:37:28
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja han har ju de , jätte jobbigt.

idag blir en lugn mys dag med sonen hemma är lite seg.

hoppas du får en kanon dag kraam

2012-01-15 @ 11:04:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0