Huvudvärk...


Huvudvärken börjar komma känner jag.
Och som vanligt har vi ingen alvedon hemma...
Idag har jag haft ganska så fullt upp. Hade tid hos kuratorn på förmiddagen, det var sista träffen, om inte jag senare skulle känna att jag vill boka en tid hos henne. Känns liksom inte att jag behöver gå å prata längre, allt känns mycket bättre nu :)
Sen så gick jag till babycaféet med Olivia, har ju som sagt svårt att ta kontakt med folk men som tur är så kände jag en annan mamma där :) en föredetta arbetskamrat från ortopeden. Så jag satt mest och snackade med henne under tiden jag var där.
Det är ju lättare nu att gå till olika ställen med Olivia för hon är mycket lättare att handskas med :D
Sen tog vi en promenad hem till mamma, tänkte att Olivia skulle få sova ute i vagnen medans jag fikade hos mamma och pluggade matte. Lite klokare börjar jag bli och det kanske är så att jag börjar förstå A-kursen.. haha.
Sen så var det dags att gå hem och laga mat och diska, det gamla vanliga :)
Badade tösen och nu ligger hon och sover.

Jag ska ta och plugga lite matte och sen ska jag fortsätta läsa på "min" bok, första boken i Twilight-serien.
Jätte bra och jag läser direkt när jag får en stund för mig själv :)

Så, det var min dag det. Jätte intressant, jag vet ;)

Och nu är det bara 1 vecka kvar tills vi flyttar!! längtar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0