Börjar bli svårt nu...


Är ju ändå 2½ vecka kvar innan vi flyttar, så det är svårt att veta vad man ska packa ner...
Det som har varit självklart ligger redan i påsar och lådor, men nu börjar det bli svårt...
Men man får väl försöka klara sig med lite grejer fram till flytten så man får allt nerpackat så man bara kan koncentrera sig på städningen.
Det är ju så dumma regler här, fattar inte riktigt hur de tänker..
Egentligen ska ju den här lägenheten vara tom, städad och nycklarna ska lämnas 1/2 kl 12. Och vi får nycklarna till nya lägenheten samma tid.. Det skulle väl funka om vi hade en stor lastbil som rymmer hela lägenheten men nu så har inte vi såna pengar :)
Men bovärden sa att man får väl försöka ha ett stort rum helt ledigt då vid tolv och lämna alla nycklar förutom en så att man kan flytta färdigt. Så därför håller jag redan på med flyttstädningen så att det inte ska vara så mycket kvar den dan vi flyttar, bara golven och så..

Nu sover lillen och jag ska snart ta en dusch. Sen vid tolv kommer Sofie hit en sväng och senare på eftermiddagen får vi mer besök... tror jag iaf :)

Och på måndag så börjar jag plugga! matte b.. kvällskurs så då får älsklingen vara hemma med Olivia.
Det är den enda kursen jag har kvar för att bli behörig för universitetsstudier.
Så om jag klarar av kursen (matte är verkligen inte min grej!) så ska jag söka till socionom utbildningen i höst.
Om jag inte kommer in så kommer jag att jobba, har ju faktiskt fast tjänst så det går ingen nöd på mig så att säga :D

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

hihi mys det med

2012-01-15 @ 15:58:01
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Coquina

Håller tummarna för att du kommer in =) kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling, perfekt för lilla Olivia =)

2012-01-16 @ 09:42:26
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0