Negativ


Nu har jag varit tillräckligt negativ i mina inlägg för ett bra tag framåt.
Det har bara varit jobbigt nu ett tag, känner mig helt slutkörd, både fysiskt och psykiskt.
Känns som att alla bara försvinner från mig och så får jag stå där ensam kvar.
Men jag får väl försöka tänka positivt och att det kommer att bli bättre.
Men svårt att se solen bakom molnen när man är så himla trött av att inte ha sovit speciellt mycket på en hel månad nu.
Men från och med det här inlägget så ska det vara mer positiva saker som jag ska skriva om, vi är ju trots allt på väg mot bättre tider :) och då menar jag våren!
Idag har det varit så underbart väder och solen har varit framme så gott som hela dagen. Lättare att tänka positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0