Kämpigt


Nu har det varit ganska jobbigt de senaste 2 veckorna.
Olivia har varit jätte gnällig och grinig och vaknat flera gånger på nätterna och bara gråtit.
Vet inte om det är tänderna eller vad det är... var till läkaren för en vecka sen med henne för att jag trodde att hon hade halsfluss eller nåt då hon hade haft så hes röst i en vecka, men proverna visade inte nåt så läkaren trodde att hon haft nåt virus som går just nu som ger hes röst och ont i kroppen. Så det var väl en förklaring till varför hon bara skrikigt, men den senaste veckan har hon inte varit hes eller nåt.
Jag hoppas verkligen att det går över snart för att jag känner att jag snart inte har några krafter kvar.. Jag sover ju inte mer än några timmar per natt och det gör ju att jag har svårt att ha tålamod sen på dagen.

Annars så flyter väl allting på... fortfarande mycket kvar att göra i lägenheten, många ouppackade kartonger mm men svårt att få nåt gjort när jag är själv hemma med Olivia då man knappt får gå på toa ifred...
Men vi får väl försöka göra mer på helgerna när älsklingen också är hemma.
Vi har ju inte direkt bråttom men jag blir bara så stressad när många runtomkring frågar om vi fått iordning i lägenheten och vi inte har fått det... känner mig så dålig då som inte orkar ta tag i nåt, men egentligen så länge det inte stör oss så borde jag ju inte bry mig...
Men ändå gör jag det... jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra säger, tycker och tänker.
Men jag har fått väldigt mycket hjälp av syrran och mamma, och hade de inte hjälpt till i veckan så hade det sett ännu värre ut :) men vi får göra ett ryck i helgen och se till att det mesta kommer på plats.

Nu ska jag ta mig en dusch, om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag mår faktiskt hyffsat så en fika nästa vecka skulle nog funka :) På måndag och onsdag är jag upptagen men vad sägs om torsdag? Orkar du ha hem mig, så jag får se eran nya lägenhet eller vill du hellre komma till mig? Visst är den bra?! :) Vill du långa bok nummer 2? :) Kram

2012-02-10 @ 12:52:42
URL: http://mammasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0