Bättre kanske..


Humöret blev lite bättre under dagen, promenaden hem till mamma i den friska luften gjorde sitt.
Men sen började jag känna mig otroligt trött och orkeslös så när vi väl kommit hem igen så var det dags att lägga tösen och även jag passade på å ta mig en tupplur.. har inte hänt på länge att jag sovit på dagen, fast jag borde ha passat på.. men då finns det så mycket annat jag vill göra när jag inte har en liten krabat som måste underhållas hela tiden :)
Men jag ska faktiskt passa på och sova samtidigt med henne lite då och då. Speciellt nu när hon sovit så dåligt de senaste 2 veckorna och varit extra grinig.

Nu ska jag gå och lägga mig, orkar inte vara vaken längre, vet ju att jag ska upp igen kl 6 på morgonen.. förstår fortfarande inte vart hon har fått för sig att gå upp så himla tidigt...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jo men tisdag fungerar också så det kör vi på :) Ska vi säga runt 14? SÅ hinner jag plugga lite på förmiddagen och så kan jag hämta Johan på jobbet direkt efteråt? :)



Jag tar med nummer 2 :) Visst är dem för jävla bra?! :D haha. Kram

2012-02-13 @ 09:25:35
URL: http://mammasophie.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: Jag kommer inte ihåg vad stället hette, men det låg vid samma sida som arken zoo, typ några meter ifrån :) haha japp! Det var curry i och det var jätte gott! 68 kr plus dricka. Värt, för man blev så jäkla mätt, plus så fick man hembakat bröd på köpet :D prova där! pizzorna är också goda

2012-02-13 @ 22:39:21
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0