Klagoinlägg! Varning!

 
Tror jag håller på å blir knäpp! Olivia testar mig på alla sätt som finns!
Går dit hon inte får, rör saker hon inte får som hon också vet att hon inte får röra, vägrar äta, gnäller, vill bli buren och i nästa sekund vill hon ner på golvet för att sen gnälla att hon vill upp igen... Helt vanliga saker som jag kan hantera annars men just nu har jag VÄRLDENS huvudvärk! Haft det sen igår eftermiddag..
Å inga värktabletter har man och inga pengar. Så allt känns väl sådär lagom kul!
Trött är jag också, men där får jag skylla mig själv.. går och lägger mig lite för sent.. visserligen blev det kl 23 igår och Olivia sover ändå till 7 men ändå är jag trött...
 
Men dagens positiva är väl att jag är mätt iaf. Alltid nåt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0