Ensam igen...

 
Då är jag ensam med Olivia igen... Älsklingen åkte återigen iväg på jobb i måndags..
Nu förstår jag hur alla ensamstående föräldrar har det och jag kan säga att det inte är lätt!
Visst klarar man av det men ibland känns det som att hjärnan exploderar av allt gnäll och att man skulle behöva lite avlastning.
Men sen så när kvällen har kommit och Olivia sover så får man ju pusta ut så man orkar ta nya tag nästa dag.
Men idag ska mamma ta Olivia i ett par timmar så jag får städa och fixa här hemma eftersom pappa + familj kommer imorgon.
 
Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Finland! ska bli så otroligt skönt att få komma iväg nånstans ett tag.
Så på tisdag åker vi och är borta i 1½ vecka. Sen blir det förmodligen jobb på en gång för mig.
Och dagis för Olivia. Nu har vi fått plats för henne så jag antar att hon kommer att börja runt 17/9...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0