Trevligt!


Idag har jag haft besök, hela dagen lång :)
Först kom Sophie och vi snackade en massa om barn mm. Mamma kom förbi också en snabbis och busade med Olivia. Satt själv ett par timmar och sen kom Ilona och Inna :)
Hann sitta med dem en stund innan Mandy dök upp. Gick iväg på en promenad och när vi kom tillbaka hade Marita också kommit :)
Så en trevlig dag med andra ord.

Nu sitter jag för mig själv och tittar på Criminal Minds. Markus är hos Marita för de skulle fira Kim för han fyller år idag. Imorgon ska vi hem till svärisarna och fira Markus lillebror som fyllde igår.
Sen fyller min svåger år i slutet av april också.. en massa födelsedagar den här månaden...

Tråk-inlägg, men så får det vara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0