Snabb viktnedgång


Först vill jag bara tacka syrran för designen hon fixat till mig!!
Den blev jätte bra!

Sen så vägde jag mig imorse, nu har jag gått ner 17 kg på 2 veckor!
Jag gick ju upp bara 14 kg under graviditeten och allt det plus lite till har försvunnit nu.
Har ju en degmage kvar men den kommer nog att finnas där ett tag till, tills jag kan börja träna lite iaf :)
Trodde verkligen inte att det skulle gå så här snabbt att gå ner det jag gått upp...
Och nåt som är skönt är att jag kan ha mina normala kläder på mig igen :)
Mitt mål är att gå ner 6 kg till, då känner jag mig nöjd, även fast jag fortfarande inte kommer att vara vid "idealvikten" om man säger så..
Men jag bantar inte eller nåt sånt, så bara jag har gått ner det plus lite av magen till nästa sommar så är jag nöjd :)

Annars så går allt bara bra, Olivia var lite gnällig inatt och åt dubbelt så mkt som hon brukar, men det gick bra ändå.
Hon äter ju var tredje timme ungefär så jag kan verkligen inte klaga :)
Kan inte fatta att det redan gått 2 veckor sen förlossningen, snart är hon 1 månad!
Å hon växer ju så det knakar, 4700g och 53 cm var hon i måndags när vi var på bvc..
Nästa besök där blir på fredag nästa vecka. Det ska bli intressant att se hur mkt hon har gått upp då :)

Kommentarer
Postat av: saaandraa

Snygg design! :D

2011-09-08 @ 18:27:42
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det syns ingen design

2011-09-08 @ 20:46:11
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Anonym: tryck på F5 för att uppdatera så syns det :)

2011-09-08 @ 20:57:39
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0