Det går inte...


Det kan inte fortsätta så här...
Jag klarar inte av att ha det här ansvaret själv och jag är sönderstressad av situationen.
Det känns som att det aldrig kommer att vända och bli bra.
Ska det verkligen vara så här kämpigt och jobbigt?
Ska man aldrig få leva ett "normalt" liv?
Sen hur man definerar "normalt" är upp till var och en, men det här är inte normalt för mig.
Vet inte snart vart jag ska ta vägen.

Det här inlägget har inget med Olivia att göra, hon är hur go´som helst, även fast hon har sina perioder.
Det har med livet i allmänhet att göra, och jag är bara så trött på att vara den som allt hänger på jämt.
Jag vill också känna att någon "tar hand om mig" och att det inte bara är jag som jämt ska ordna och fixa och ha ansvar för allt. Jag är så trött på att vara den ansvariga för att livet ska gå runt.

Jag säger upp mig. Med omedelbar verkan.

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa på nåt sätt, men det går inte att hjälpa den situationen.. Jag hoppas bara att det löser sig och jag kan bara hålla mina tummar för att allt ska bli bra! <3 <3 <3

2011-09-27 @ 11:52:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0