UNDERBAR dag!


Jag kan inte fatta det!
Idag har det varit helt problemfritt här hemma!
Olivia har varit på jätte bra humör och har verkat vara nöjd med det mesta under dagen :)
Jag är så överlycklig! :D
Vi har myst en massa nu på kvällen innan läggdags och även om tösen var trött så skrattade hon så gott.
Såna här dagar tar jag verkligen vara på och det gör att man på nåt sätt fåt förnyade krafter inför kommande "jobbiga"dagar.

Och jag säger inte att hon inte får vara gnällig och skrikig, det är klart hon får, hon är ju ett barn :)
Men i lagom mängder tycker jag är bra :)
Vi får nog ta och fundera över hennes rutiner och se ifall det finns nåt man kan ändra på så att hon blir mer nöjd.
Idag har det varit liiiite annorlunda än vad det brukar men det skiljer inte mycket från andra dagar.
Men det återstår att se.

Nu blir det Greys anatomy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0