Så mätt!


Vi har varit och firat mammorna på morsdag.
Hemma hos mamma bjöds det på god mat, som vanligt :)
Och jag förstår inte varför man alltid måste äta så man nästan spricker...
Sen var det dags för kaffe och fika, fast man var proppmätt.
Därefter var det bara å åka till nästa familj och fika.
Där bjöds det på tårta och det var väl klart att man var tvungen att ta det med :D
Så nu tror jag inte att jag kommer att orka röra mig från soffan på ett bra tag...

Tack alla för allt gott som bjudits på idag!! <3

Sen så måste jag säga att älsklingen är så söt, han hade köpt morsdagsblomma till mig även fast jag inte är mamma riktigt än :)
Tack hjärtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0