Känns konstigt..


Nu har jag fått schema fram till början på juni med min sjukskrivning..
När jag jobbar kväll så går jag från 17-21.30 och när jag jobbar dag så jobbar jag 7-11.15.
Känns verkligen konstigt att gå så korta dagar.. känns nästan att det kanske blir för lite...
Men det blir nog bra, mår nog bättre när det inte blir så ansträngande.
Igår gjorde jag ett helt kvällspass och jag hade jätte ont efteråt, kunde inte vända mig i sängen när jag skulle sova för att det bara fastna...
Så det blir nog bra i slutändan.
Nu kan jag ta tag i min träning också som sjukgymnasten rekommenderat, det orkade jag inte innan.
Så ikväll börjar jag 17 så det blir en sväng till mamma en stund innan och så ska jag fixa lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0