Jobba...


Snart ska jag iväg å jobba.. vill inte.
Det börjar bli värre med min muskel och inatt har jag knappt sovit för jag har haft så ont.
Så fort jag vände mig om i sömnen så vaknade jag för att det ilade till i hela skinkan och ner för benet..
Det är ju som ischias fast det inte är en nerv som är i kläm.
Men på torsdag har jag tid hos sjukgymnasten och på tisdag nästa vecka har jag tid hos läkaren..
Känner nu verkligen att jag kan inte jobba 100% den här sista tiden som är kvar innan jag kan få havandeskapspenning.

Hittade denna fina dikt på en blogg så jag snodde den :)



<3


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Oh, känner igen det där. Så hade jag med varenda natt! Och ju längre in i graviditeten du kommer, desto värre blir det och de sista månaderna kommer man knappt upp ur sängen.. Tycker synd om dig :(

2011-05-02 @ 16:56:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

olipa nätti runo. koita jaksaa

2011-05-03 @ 03:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0