Nya golv..


Idag var öbo och besiktade goven i hallen och i köket. Vi ska få nya mattor före sommaren.
Skönt att få lite nytt snart :) så vi måste gå till kontoret och välja ut vilka mattor vi vill ha.
Sen i sommar ska vi tapetsera om i sovrummet, när skatten har kommit.
Då kanske man har lust att bo kvar här ett tag till. Fast jag söker ju lägenheter hela tiden men svårt att få med dem poängen som jag har..

Idag jobbar jag kväll, och sen kväll imorn följt av 2 dagpass. Sen tar jag helg. Sen är det bara 1 vecka kvar tills vi åker till finland.

Igår var vi och besikta bilen också, ville göra det innan vi åker fast vi har hela nästa månad på oss men jag ville inte att det skulle bli några problem med bilen på vägen. Och det verkar inte bli så heller då bilen gick igenom utan någon som helst anmärkning! skönt!
Sen senare på kvällen åkte vi å tvätta bilen, körde genom biltvätten och det var ganska så läskigt måste jag säga!
Fick nästan lite panik när man var instängd i bilen på det sättet.
Men nu är vintern bortspolad på bilen iaf :)

Nu ska jag sluta babbla och glo på tv en stund. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0