Måndag...


Ännu en ny vecka. Nu är det bara 4 dagar kvar till ultraljudet.
Tiden går snabbt, även fast det inte känns som det...

Idag är jag ledig, sen jobbar jag i fyra dagar.. så jag kommer att jobba när vi ska på ul men jag ska ta lite komp så jag kan gå ifrån.

Idag ska jag träffa Saara, de åker väl tillbaka till Finland i helgen så kommer inte att ha tid att träffa henne någon annan dag.. lite tråkigt.. men jag jobbar och sen på onsdag ska jag träffa Angelina.
Full rulle hela tiden, men jag vill inte bara sitta hemma bara för att jag blir trött av att jobba 100%...
Undrar bara när den här tröttheten ska ge sig... inte förrän barnet är 18 år antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0