Ledig helg.


Nu är jag ledig andra helgen i rad.. lite konstigt att jag lyckats få till det så eftersom jag annars jobbar varannan helg. Men det är skönt.

Idag har jag gått in i vecka 18 och är snart halvvägs.. tiden börjar gå fort nu.. i början tyckte jag att veckorna gick ganska så långsamt men nu hänger jag snart inte med..
Ultraljudet är om 2 veckor och jag längtar!
Har börjat känna rörelser nu i magen, har ju tyckt att jag känt det nu i snart 2 veckor men har inte riktigt varit säker.. men nu är jag det :)
Inga riktiga sparkar eller så än...
Å jag tycker att det är lite skumt att jag bara gått upp 1kg hittills! inte onormalt men onormalt för mig :)
Behöver ju bara tänka på nåt onyttigt så går jag upp i vikt :)
Här kommer en bild på min mage i v17 (16+1).
Ni får ursäkta min mage som skymtar på bilden.. tröjan börjar nog bli för liten :)





Snygg krater man fått vid naveln ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

<3

2011-03-04 @ 23:27:05
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sophie

Men hej vännen! :)

Nej vi har bara synts 2 ggr, men det känns inte riktigt som min grej heller faktiskt..AV många olika anledningar.. Men om du vill så kanske vi kan ta en kaffe någon dag?



OJ vilken tur du har! Bara 1 kg?! jag Tror jag har gått upp iaf 6,7 kg :( Jag har dock inte vägt mig men jag hade gått upp 3,5 kg i vecka 10 eller 11 tror jag.. Så det känns ju.. Men tur att det bara lagt sig på magen! (lite på rumpan men det promenerar jag bort snart:P) Vi är beräknade till 4e augusti, men det kanske ändras på onsdag på rul, det vet man ju inte :) Va kul att vi ska ha så tätt! :) Jag tycker absolut att vi ska ta en kaffe någon dag, kan vara skönt att få prata av sig ungefär så som med mammagruppen fast vi bara är 2 :) Men bara om du vill, tycker det skulle vara trevligt :) Många kramar

2011-03-05 @ 10:47:33
URL: http://mammasophie.blogg.se/
Postat av: Mandy

Vilken fin liten Bebibmage <3 längtar tills bebisen kommer ut så att jag får busa sönder den. Måste ses.. Kan ni komma förbi på söndagkväll?? Kraaaam

2011-03-08 @ 22:54:08
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0