Äta bör man..


Annars dör man...
Jo, ganska logiskt.
Men jag har ju tappat min aptit under graviditeten och det är riktigt jobbigt att komma på vad man ska äta..
Jag är ju inte sugen på nåt! Jag äter ju om jag har det framför näsan på mig och det är gott men att komma fram till en maträtt är inte lätt.
Idag blir det stekt kycklingfilé, klyftpotatis och sås. Det får duga :)

Var hos syrran förut och drack kaffe. Hon fick för sig att leka fotograf och jag kände mig som en besvärad "modell", haha. Men några fina bilder fick hon till.. tror jag :)
Sen så skickade hon med mig en kasse med bebiskläder... så nu börjar det kännas verkligare när man ska börja göra iordning en låda till bebben :)
Nästa månad går vi nog och beställer barnvagn. Kan inte göra det den här månaden eftersom vi ska åka till Finland och måste ha pengar till resan och så.
Och jag räknade nyss, 14 arbetspass kvar tills jag får ha lite semester! längtar! sen är det bara jobb i en och en halv månad drygt och sen får jag gå på mammaledighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0