Trött.


Fast jag har sovit okej inatt så är jag otroligt trött.
Det kan vara mitt blodvärde som börjar spöka nu.. har ju slarvat med järntabletterna :(
Skulle ha börjat med dem för 8 veckor sen och ta varannan dag men än så länge har jag tagit 2 tabletter.. haha..
Måste skärpa mig.

Igår var vi ju på bio och såg på "pirates of the carribean".
Den var bra men blev lite besviken över att Orlando Bloom och Kiera Knightley inte var med i den här filmen...
Men förutom det så var den bra.
Vi tänkte först kolla på den i 3D men den salongen var ganska full och den "vanliga" versionen var det inte så mkt folk på så vi tog den.
Fast det droppade in ganska mkt folk dit också sen men det var ingen som störde, vilket är ovanligt, men trevligt :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, älsklingen sover fortfarande men vaknar nog snart.. eller blir väckt med andra ord ;)
Imorn jobbar jag dag och nedräkningen börjar! men morgondagen inräknat har jag bara 6 arbetspass kvar...
SWEET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0