Tapeter och födelsedag.


Igår var jag och älsklingen iväg och köpte tapeter till sovrummet.
Vi ska tapetsera om där nästa helg.
Känns skönt att få lite nytt här hemma.

Idag har vi varit och firat Eya som fyllde år igår.
God tårta och bakelser och trevligt sällskap.
En bra lördag med andra ord.
Älsklingen åkte till Nora och jag spenderade eftermiddagen/kvällen hos syrran och lagom till åskvädret var jag hemma.. själv..
Jag är inte extremt rädd för åska men tycker att det är obehagligt när jag är själv..

Imorn och på måndag blir det jobb för min del, sen är det LEDIGT som gäller!
Can´t wait :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för allting syrran!! För både igår och idag! Love you <3

2011-06-12 @ 13:23:21
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0