Klänning


Idag var jag en sväng till marieberg med maritza och hittade en klänning :)
Finns ju inga fina mammakläder och den enda affären är ju h&m.
Men nu köpte jag en svart långklänning från gina tricot och det var på rea så det var ännu bättre :)
Visst, den är ju inte sydd för gravida men jag tycker att den fungerar och satt ganska bra ändå.
Den får duga iaf.
Nu behöver jag bara köpa nåt linne och någon topp eller nåt så ska jag nog klara av sommaren, får ju på mig ganska många av mina "gamla" kläder så jätte mkt nytt behöver jag inte köpa.
Vill inte det heller för det känns lite onödigt.
Och jag hoppas ju på en bra och solig sommar så man kan spendera den på stranden någonstans så då behöver man ju inte så mkt kläder :D

Imorn kommer sandra hit och hjälper mig att riva ner hela lägenheten...
Eller rättare sagt tapeten i sovrummet :)
Sen ska det spacklas och på lördag blir det tapetsering.
Söndag åker jag till eskilstuna och är där i ett par dagar, hoppas på bra väder så man kan ta första doppet för i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0