Bra... men...


Besöket hos bm gick bara bra, magen har växt 2cm på 3 veckor och blodtrycket låg bra 110/65.
Sen hade jag inte gått upp i vikt alls sen förra besöket för 3 veckor sen :)
Så +8kg hittills på 31 veckor :)
Men.. De har fått en ny maskin som kollar urinet och den visade på spår av äggvita..
Bm sa att det är flera nu som det har visat på och hon vet inte om det är maskinen det beror på eller vad, men jag skulle lämna ett urinprov imorn för att se ifall jag har det eller inte...
Å det är ju inte så kul.. om man nu skulle råka ut för havandeskapsförgiftning...
Blodtrycket är ju normalt så den tyder ju inte på det..
Så nu får jag gå å vara nervös för det tills jag får besked..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0