Börjar visa sig...



Nu börjar nervositeten inför förlossningen komma...
Kollar på "livet på bb", vilket kanske inte är så smart när man "snart" ska föda..
Även fast jag jobbat på förlossningen och trodde att jag inte kommer att bli nervös så verkar jag ha haft fel i den saken..
Vet ju inte alls hur lång tid det kommer att ta (det kan man ju inte veta) och hur ont det kommer att göra och hur jag kan klara av den smärtan..
Men det är väl normalt att få de här tankarna och oron ju längre fram i graviditeten man kommer..
Nu är det ju inte mer är 9 veckor kvar..
Jag längtar verkligen men samtidigt har jag en liten tanke i skallen som kommer lite då å då, vad har jag gett mig in på? är jag redo för det här?
Men dem tankarna försvinner snabbt och kvar blir längtan efter att få hålla i våran lilla tös och den får mig att bli alldeles varm i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0