Bm besök


Idag hade jag ett besök hos barnmorskan.
Det gick bra, magen har växt 1cm och är nu 32cm och jag hade gått upp 1kg på 2 veckor.
Ganska okej, hittills har jag bara gått upp 9kg och det tycker jag är jätte bra!
Trodde att jag skulle gå upp närmare 20kg under graviditeten..
Nu är det ju bara ca 7 veckor kvar så kommer nog hålla min vikt ganska så bra :)
Tösen ligger med huvudet nedåt men ruckbart, så hon har börjat förbereda sig :D
Enda negativa var att återigen visade urinprovet på äggvita, det är deras maskin som visar lite hur den vill.
Samma sak förra gången och då fick jag lämna ett nytt dagen efter och den var negativ..
Samma sak säkert nu också.
Tycker att de borde byta ut den eftersom den visar fel hela tiden, jag är inte den enda heller...

Igår var vi till ikea en snabbis och köpte lite småsaker till bebben.
Nu är det inte mkt kvar som behöver köpas, lite småsaker bara men det får vi vänta lite med.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, förhoppningsvis är han sugen på att gå å bada, jag känner att jag skulle behöva svalka mig lite! :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Blev inget svalkande bad men en svalkande glass ;) Tack för idag! <3

2011-06-29 @ 20:57:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0