What to do?


Vill hitta på nåt idag, som alla andra dagar, men vet inte vad..
Samma sak varje dag, alla dagar ser likadana ut.
Svårt när man inte kan/orkar göra så mkt och har inte så många man kan göra något med.
Antingen jobbar folk eller bor på andra håll eller har andra saker som hindrar.
Den här ledigheten börjar bli liiiite för lång nu och jag hoppas att bebisen kommer snart!
Då kommer jag iaf att ha fullt upp varje dag :)
Fast då kommer jag säkert att önska att jag hade lite mer lediga stunder som jag har nu.
Man är aldrig nöjd :)

Men imorn fyller mamma år så en sväng till marieberg skulle jag behöva åka...

Igår var jag sugen på lite kinamat så jag å älsklingen åkte iväg å köpte hem lite mat.
Han köpte tre små rätter och jag köpte friterad kyckling m. currysås, för 127kr!
Åkte hem till Mandy för att äta där och vi var 4 pers som åt av maten och alla blev mätta!
Det kallar jag för billigt :)

Nu ska jag gå å ta mig en dusch och samtidigt fundera på vad man ska hitta på :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Hallåå! Jag vill fotografera dig ju! Vi måste ta det senast i helgen! :)

2011-07-28 @ 11:37:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0