Slut på orken...


Nu börjar jag verkligen känna av hur graviditeten tar all min kraft.
Orkar inte med mycket längre utan att behöva vila en stund.
Men mycket är väl på grund av att jag inte sover så mycket på nätterna längre.
Går och lägger mig runt tolv varje kväll/natt och sen så blir det ett x antal toabesök per natt, närmare sagt typ varannan timme. Sen går jag upp vid 8...
Imorse så vaknade jag 6 och kunde inte sova mer, då var det bara att gå upp och äta lite frukost.
Tog ett varmt bad, låg väl där i en timme och sen gick jag och la mig igen i en timme.
Jag är så dålig på att vila så mycket jag kan, vet ju att jag borde passa på eftersom det inte går sen när bebben är här. Nu är det ju ca 5-6 veckor kvar ungefär så det är inte alls länge :)

Här kommer lite bilder från en vecka sen då pappa och hans sambo och min lillebror var här och hälsade på från Finland.


Syrran, hennes man och lilla Isra :)


Sötisen Eya<3


Isra <3


Lillebror <3


Pappa <3


Hjälmarbadet, dock inget badxäder då vi var där...


Mannen i mitt liv, nu och för alltid!! <3


Man är aldrig äldre än man känner sig ;)


Vi alla, syns tydligt vilka som känner sig besvärade ;)

Så, det var lite bilder.. tog inte så många bilder, inget ovanligt.
Men kommer nog att bli bättre på det sen när bebben väl kommit till oss :)
Nu ska jag sluta här så ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Kul att Isra tog på din mage precis när kortet togs :)

Och kul med lite bilder! :)

2011-07-12 @ 21:37:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0