Så kan det gå..


Gratis är gott! :)
Var i Maxi å handlade förut.
Tog en back och fyllde den med dricka och såg inte var jag skulle scanna den så jag tänkte att det får de göra vid kassan sen.
Jag sa till vid kassan att jag inte scannat backen och hon sa att hon skulle göra det.
Men vi hade några varor som hon tog först och avlarmade och sen glömde hon scanna drickabacken! :)
Såg det sen när vi var ute..
Det ska bli gott att dricka upp drycken ;)

Borde kanske ha gått tillbaka och sagt till om det men jag är inte tillräckligt ärlig... :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Hmm... Var det verkligen så det gick till?



Du skrev ju själv är du inte är tillräckligt ärlig :D

2011-07-07 @ 21:57:39
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: M

Ah yeah se va kärleken kan göra med en.. börjar skriva blogg och grejer ;) klart vi ska bada någon dag!



Puss och kram

2011-07-10 @ 03:04:38
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Marzu

HAHHAHAHAHHAAHHA en mä jaksa :P

2011-07-12 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0