MåNdAg


Det har regnat hela dagen idag.. nästan...
Har bara varit hemma och inte gjort mer än nödvändigt.
Syrran kom över en stund med barnen och det var ett trevligt avbrott i mitt tråkiga liv här hemma :)

Har inte varit så aktiv på bloggen på ett tag nu, men har inget speciellt att skriva om för tillfället.
Mina dagar ser alla likadana ut och när det är tråkigt väder ute så kan man inte hitta på nåt skoj heller.
Graviditeten går ju framåt också som det ska, tösen sparkar och har sig och idag är det exakt 4 veckor kvar till beräknad förlossning.
Men jag gissar på att hon kommer att vilja möta världen lite tidigare :)
Lämna gärna en gissning här på bloggen på det datum ni tror att hon kommer ut :)
Kul att se sen vem som har varit närmast :D

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, lika bra att hitta på nåt annat att göra.

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Jag känner på mig att hon tittar ut den 12/8 :) En känsla bara.. Eller den 17/8.. Vet inte vilken som känns mest :)

2011-07-18 @ 21:45:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra - Lunas mamma

Tack för omtanken, allt känns lite upp och ner just nu. Det vi kände var att det inte gick framåt. Och då tog vi det beslutet. Något som känns konstigt och jobbigt är att man tappat kontakten med ganska många, när man inte har varit på topp ganska länge. Men oavsett känns det som att oavsett hur det blir med allt kan det bara bli bättre.

Bara tråkigheter.. hur är det med er då? Jag gissar på den 17e :) Ska försöka ta mig till Varberga någon dag när jag blir ledig, har en dotter som saknar din systerdotter :)

2011-07-18 @ 23:50:32
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Mandy

jag gissar på den 14 eller den 13 hahahah

2011-07-20 @ 22:18:26
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: mami

ehkä 10.8

2011-07-23 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0