Pictures.


Här kommer lite bilder. Från bröllopet men för mig nya kort eftersom jag fick se dem för första gången igår :)



Pappa ser ju lagom glad ut :)











Så där jag.
Lite bilder för att liva upp bloggen.
Är ju inte så bra på det här med att alltid lägga upp bilder.. ;)
Å nu har minneskortet till min kamera bestämt sig för att lämna detta liv så det dröjer en stund innan vi skaffar ett nytt. Så inga nya bilder kommer dyka upp, om inte någon annan har råkat ta dem och jag har snott dem ;D


Kommentarer
Postat av: Nina {Mamma till två}

Du kunde väl ha valt ett lite bättre kort på mig hörru :P Resten du la in var fina <3

2011-01-19 @ 00:15:43
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0