Bättre idag..


Idag känns det bättre än igår.
Vet inte riktigt vad det var, men inget kändes bra.
Humöret var på noll, kroppen värkte verkligen överallt, trött, irriterad på jobbet och chefen, hungrig men ingen aptit, inget smakade...
Men såna dagar kommer det väl bara att bli fler av i framtiden..

Men idag så känner jag mig lite piggare, älsklingen verkar också ha fått nåt tokspel, igår så städade han i sovrummet och tvättade fönstret! och nu så har han hållt på å städat i köket, rengjort fläkten och bakom spisen mm.
Jag klagar inte men vet inte vad som har hänt med honom :)

Kommentarer
Postat av: äiskä

hah hah kait se on saanu jonku aivotärähdyksen

2011-01-22 @ 05:10:24
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Jodå, det är vi visst :) Speciellt jag! :D

2011-01-23 @ 16:01:43
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0