Ännu en natt..


Då jag inte kan sova... somnade halv tolv och vaknade ett första gången... försökte somna om i en timme och nu sitter jag här..
Nu såg jag att jag inte skrivit på en vecka.. va fort tiden går!
Har iofs inte haft tid att skriva.
Har jobbat i veckan och efter arbetspassen är jag så trött att jag inte orkar tänka på bloggen och sen från torsdag till fredag var jag i eskilstuna.
Lördag jobbade jag och sen på kvällen åkte jag till wongs för att äta och fira Angelina :)
Jätte mysigt och maten var god men min mage krånglade med lite molvärk så jag hade lite svårt att njuta av maten.
Men självklart lagom tills att vi hade ätit klart så försvann det.
Söndagen har jag spenderat på marieberg, hämtade ut älsklingens mobil som varit på service och sen var vi på jysk där vi inte hittade något och sen åkte vi till ikea där vi hittade både en matta och påslakan :)

Sådär, det var min vecka i korta drag..
Om 8 timmar har jag tid hos BM för den "riktiga" inskrivningen, dvs provtagning, vägning mm.
Nu ska jag titta lite på tv och försöka bli trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0